Categorieën

    Klantendienst

Mar 13, 2020

Belangrijk nieuws: COVID-19

Op deze pagina proberen we u zo goed mogelijk op de hoogte te houden van de ontwikkelingen en gevolgen van het coronavirus m.b.t. uw ervaring als klant bij Toolstation. Klantenservice Voor vragen kunt u ons bereiken via ons contactformulier of via de Livechat op de website. Onze telefonische klantenservice is elke werkdag van 08:00 tot 16:00 uur bereikbaar. Helaas kan de reactietijd vanwege de omstandigheden iets langer zijn dan u van ons gewend bent. Op zaterdagen is onze klantenservice tijdelijk gesloten. Toolstation Vestigingen Vanaf heden hanteren we de volgende openingstijden voor al onze vestigingen:

    • Maandag t/m vrijdag: 7.00 – 18.00 uur
    • Zaterdag: 8.00 – 17.00 uur
Maatregelen in onze vestigingen
      • Voor onze vestigingen geldt een maximum van 2 persoon in het klantengebied
      • We houden gepaste afstand van elkaar: 1,5 meter. We hebben plaatsen op de grond met een kruis gemarkeerd. Gebruik deze plaatsen alsjeblieft. Er geldt een maximum aantal personen in het klantengebied. Volg instructies van een medewerker altijd op. Zij vragen dit om de veiligheid te borgen.
      • Onze koffiemachines zijn buiten gebruik gesteld
      • We schudden geen handen
      • We dragen handschoenen
      • Het dragen van een mondmasker is verplicht
      • We treffen extra hygiëne maatregelen
      • We hebben de voorkeur voor betalingen met pin
      • Als je alleen over contant geld beschikt, dan vermijden we handcontact
TIP: Voor minimaal contact en een nog snellere service raden wij aan om een Click&Collect bestelling te plaatsen. Jouw bestelling staat na 10 minuten klaar in de vestiging om opgehaald te worden. Beschikbaarheid We doen er alles aan om onze vestigingen zo goed mogelijk te bevoorraden. Je kunt te allen tijde de voorraad van een specifiek product in een vestiging controleren op onze website. Online bestellingen U kunt nog steeds online bestellingen voor thuislevering plaatsen zoals u dat gewend bent. Het plaatsen van een bestelling in combinatie met de optie ‘ophalen op een PostNL afhaalpunt’ is tijdelijk niet mogelijk. Hoewel wij alles in het werk stellen om ook uw online orders tijdig te verwerken, staat ook het welzijn en de veiligheid van onze medewerkers centraal. Vanwege de COVID-19 omstandigheden kunnen de levertijden langer zijn dan u van ons gewend bent. Vanwege de drukte versturen wij op dit moment bestellingen vanuit ons centrale magazijn en vanuit onze vestigingen. De status van bestellingen die vanuit het centrale magazijn verstuurd worden, kunt u volgen op uw account pagina, onder de rubriek “Bestelgeschiedenis” op onze website. In het geval dat de bestelling vanuit één van onze vestigingen wordt verstuurd, ontvangt u van ons een email dat uw bestelling wordt bezorgd door Bpost. Jammer genoeg, kunnen wij u hiervan nog niet voorzien van een track & trace link, echter wordt deze door Bpost rechtstreeks verzonden naar uw e-mailadres. U kan dan eenvoudig uw bestelling volgen via de Bpost website of de Bpost app. Verdere informatie hieromtrent kan u hier terugvinden. Bekijk de actuele informatie van PostNL & bpost betreffende de voorzorgsmaatregelen omtrent bezorgingen. Ruilen & Retourneren De retourperiode is verdubbeld van 30 naar 60 dagen. Wij danken u voor uw begrip en wensen ook u, het allerbeste in deze moeilijke periode. Laatste update: 15-07-2020