Categorieën

    Klantendienst

Mar 13, 2020

Belangrijk nieuws: COVID-19

Op deze pagina proberen we u zo goed mogelijk op de hoogte te houden van de ontwikkelingen en gevolgen van het coronavirus m.b.t. uw ervaring als klant bij Toolstation.

Klantenservice
Voor vragen kunt u ons bereiken via ons contactformulier of via de Livechat op de website. Onze telefonische klantenservice is tijdelijk niet bereikbaar. Helaas kan de reactietijd vanwege de omstandigheden iets langer zijn dan u van ons gewend bent. Op zaterdagen is onze klantenservice tijdelijk gesloten.

Toolstation Vestigingen
Naar aanleiding van de recente maatregelen van de overheid, dit ter bestrijding van COVID-19, willen ook wij, de gezondheid van onze klanten en medewerkers waarborgen en sluiten wij onze vestigingen in België en dit tot ten vroegste 6 april.

Online bestellingen
U kunt nog steeds online bestellingen voor thuislevering plaatsen zoals u dat gewend bent. Het plaatsen van een bestelling in combinatie met de optie ‘ophalen op een PostNL afhaalpunt’ is tijdelijk niet mogelijk. Ook het plaatsen van een Click & Collect order is tijdelijk niet mogelijk.
Hoewel wij alles in het werk stellen om ook uw online orders tijdig te verwerken, staat ook het welzijn en de veiligheid van onze medewerkers centraal. Vanwege deze omstandigheden kan het bezorgen van een bestelling helaas iets langer duren dan u van ons gewend bent.

Bekijk de actuele informatie van PostNL & bpost betreffende de voorzorgsmaatregelen omtrent bezorgingen.

Ruilen & Retourneren
De retourperiode is verdubbeld van 30 naar 60 dagen.

Wij danken u voor uw begrip en wensen ook u, het allerbeste in deze moeilijke periode.

Laatste update: 20-03-2020