Categorieën

    Klantendienst

Bestellen

Hieronder vind je de meest gestelde vragen over het bestelproces. Staat je vraag hier niet bij? Bekijk dan onze andere vragen of neem dan contact op met onze klantenservice.
Bestellen kan bij ons in een aantal eenvoudige stappen. Stap 1: Leg de gewenste producten in de winkelwagen en kies, per product, voor ophalen of bezorgen. Stap 2: Check de inhoud van je winkelwagen. Klopt het? Ga dan naar ‘Afrekenen’. Stap 3: Login of maak een account aan. Ben je al ingelogd? Top! Dan slaan wij deze stap alvast voor je over. Scheelt weer klustijd! Stap 4: Wil je nog wat kwijt. Geen probleem! Laat dit dan achter in de opmerkingen. Stap 5: Controleer je bestelling. Kloppen jouw gegevens en heb je, als je jouw bestelling wilt ophalen, de juiste vestiging voor ophalen geselecteerd? Klopt alles? Kies dan de gewenste betaalmethode en reken af.
Dat kan! Als je gevonden hebt wat je zocht, kun je via Click & Collect je bestelling online plaatsen en betalen. Jouw bestelling staat 10 minuten later in de vestiging naar keuze voor je klaar. Let op: Als een product in jouw vestiging niet op voorraad is, duurt het 1-2 dagen voordat je het product in de vestiging kan ophalen.
Als je bestelling op voorraad is, ontvang je de volgende werkdag al je bestelling. Zodra wij je bestelling hebben ingepakt en aangeboden aan Bpost, PostNL of GLS, ontvang je van ons een e-mail met daarin de Track & Trace-code. Indien je bestelling wordt verzonden via Bpost, krijg je van Bpost een bevestiging via e-mail en kan je eveneens je order opvolgen in de Bpost app. OPGELET! Gebruik voor Bpost, hetzelfde e-mailaccount, als je Toolstation e-mailadres! Zo loop je alvast geen communicatie mis. Let op: bestel je in het weekend of op (inter)nationale feestdagen dan kan het voorkomen dat je pakket er iets langer over doet.
Dat is mogelijk. Plaats het gewenste product in je winkelwagen door te kiezen voor ‘OPHALEN’. Kies vervolgens de vestiging waar je het wilt ophalen en kijk of het product in de vestiging op voorraad is. Zodra je online hebt afgerekend, leggen wij het product voor je klaar in de vestiging. Het is niet mogelijk om een product online of in de winkel te reserveren.
Via jouw Toolstation-account kun je op ieder moment van de dag de status van je bestelling volgen, een historiek bekijken van je vorige aankopen, je communicatie-voorkeuren wijzigen, het saldo van je PRO-Kaart account raadplegen, en zo veel meer … Maak je eigen kluslijsten, vraag een catalogus aan, …
Jazeker! Of je nu een vakman of (professionele) doe-het-zelver bent. Bij ons kun je altijd terecht voor jouw benodigde producten.
Er is geen minimale bestelwaarde. Bestellingen boven €10,- bezorgen we gratis. Kom je niet aan de €10,-? Geen punt, ook dan kun je gewoon bij ons bestellen. In dit geval brengen wij €5,- verzendkosten in rekening. Hou wel rekening met een mogelijke minimale transactiewaarde, van min. €1,- bij electronisch betalen.
Zodra je de bestelling hebt geplaatst, ontvang je een e-mail ter bevestiging. Controleer de gegevens in deze e-mail goed. Klopt er toch iets niet? Neem dan contact op met onze klantenservice!
Zodra je de bestelling hebt geplaatst gaan we gelijk voor je aan de slag. Het is dan ook niet mogelijk om je bestelling te annuleren. Retourneren kan natuurlijk wel!
 
 

Terug naar veelgestelde vragen